Mucizem_0809 Kızlar akşam gözünde çapaklanma oluştu kızardı falan doktora gidene kadar temizlemek için ne yapmak gerekir ılık suyla silip süt damlattım ama başka ne yapmak gerekir oğlum 2 aylık
Dtburcu Mucizem_0809 bende kaynamış sogutulmus su ile silip süt damlattim toparladi 3 4 gun yap iyi gelio hemen benimki de 2 aylik
Nesrinkrdnz Mucizem_0809 benim geçmedi göz kontrol gidince masaj verdi günde 10 kere üçer defa birde 5 gün kullanacağım krem geçti şükür
Deletedmom381 Mucizem_0809 süt daha çok arttırabiliyor bizde öyle olmustu. Temiz bir tülbenti suda kaynatın, o su ılıyınca gözündeki Çapaklari yavaş yavaş silmeni oneririm bir kaç güne geçiyor.
Tuba Mucizem_0809 süt damlatmayin. baba doktorum süt her seye , göz haric, sifadir demisti. Kaynatilmis ilimis su ile icten disa dogru sil ve doktora götür mutlaka
Mucizem_0809 Nesrinkrdnz internette okudum masajı yaptım ılık suylada sildim yarın götrcem doktora garanti olsun