Gmzynpasya merhaba, geçmiş olsun.
Kızımın doktoru evde herhangi bir uyaranla kaka yaptırılmasını asla doğru bulmuyor ve önermiyordu. Kabızlık süresi uzadığında ona danışmamızı, gerek görürse kendisinin müdahalede bulunacağını söylüyordu.
Uyaranla kaka yapmaya alışabilir bebekleriniz. Bu da daha zor bir süreç yaşamanıza sebep olur.