Kızlarrrr. Reglim 1 ay geçti. 2 aydır olmuyorum yani. Doğum yaptığımdan beri düzenli oluyordum. (1,5 yıldır)Gebelikten önce hep düzensizdi zaten.
Neyse sadede geleyim şimdi ben bu son bir ay içinde korunmasız ilişki yaşadıysam gebe kalma ihtimalim olur mu? (2 aydır olmadığımı tekrar hatırlatmak istiyorum)