Zelnuray erken doğdugu için küvezde kaldık ve orda hemşireler ben uyandıramadıgımda topuguna öyle sert vuruyorlardı ki bebegim çıglık atıp tekrar uyuyordu sırf onlar vurmasınlar diye kendim vurup aglattım içim acıyordu ama yinede vurdum yüzünü ıslak pamukla silede bilirsin ama vurunca üzülme ona kalsa hiç kalkmayacak ve emerkende durdugu zaman çenesine alttan dokunarak uyarıyordum