Serpiltoprak21 bu tekniği tr ye getiren adam 4 ten fazla yaptırmayı önermemişti. Sonuçta deriye kesik atılarak çizim yapılıyor içi boyanıyor yıllarca gidiyor diye. Zararlı olduğunu biliyorum siz olumsuzluk yaşamadınız mı? Ben 5 yıl önce düğüne yakın yaptırdım fırsat olmadı kontöre gidemedim ona rağmen tek uygulama renk biraz açılsa da sapasağlam duruyor.