Yagmurtekin İki tane ayrı ayrı post açmıyım dedim 😅😅 düzleştirici alıcam ama aynı zamanda bukle yaptığımda da güzel olsun istiyorum. Kıvırcık saçlıyım güzel bi düzleştirici önerin 🧚🏻♀️ bir deee silikon çırpma teli mi daha iyi yoksa tel olanı mı🙏🏻
Laden Yagmurtekin ikeada ikili satılan çırpma telinin üzerine tanımam. Hele oval gibi olanı var ya ha ri ka. Düzleştirici hakkında fikrim yok malesef
ebz09 Yagmurtekin silikon berbat yaa sanki cirpmiyor gibi bisey en iyisi bu kibar olan tel cirpici var onlar😂😂 bende kıvırcık sacliyim braun stain hair 5 almıştım 2012de hala taş gibi sadece temassizlik var kablosunda (stain hair 7 bi üst model daha da guzel) onuda elektrikçilik yapmış olan eşim bi halledemedi sagolsun burdan sitem ediyorum 😂😂 baktiki duzlestirecek vakit bulamiyorum ondan heralde
simiyyy On yıldır philips saç düzleştirici kullanıyorum o kadar sağlam ki bi on yıl daha gider herhalde
Yagmurtekin simiyyy ay evet önceden Zengin düzleştiriciisi dersim ona 😅😅 şimdi ultra Zengin düzleştiricisi olmuş 😅😅
Deletedmom484545 Yagmurtekin çilek istiyorum ama muz tadı gelsin Yagmurtekin düzleştirici alıcam ama aynı zamanda bukle yaptığımda da güzel ol Tel olan iyi bu arada