Zeynep-eflin2014 Benim bildiğim ilk üç ayda günlük 20-30 gr alması (ki sadece anne sütüyle 20 gr bile alsa harika demişti doktorum) sonrasında 15-20 gr arası alması normal. Benim bebeğim de 5 aylık henüz 6 kilo bile değil, 2150 gr dünyaya geldi. Ama kilo alımı iyi dedi doktorum mamaya gerek yok dedi. Cidden umursamayın böyle şeyleri. Doktorunuz sağlıklı olduğunu söylüyorsa başkasına kulağınızı tıkayın. Farkında olmadan mama sektörüne hizmet ediyor çoğu kişi bence. Zaten ek gıda dönemi de gelmiş. Yakında ek gıdayla da desteklersiniz bebeğinizi. Kendinize ve de sütünüze güvenin. Bi de ben instagramda emzirme_danismani diye bi sayfa takip ediyorum çok güzel bilgiler yer alıyor öneirrim size de. Çok sevgiler :)