Kadın doğumcu ya gittiğimde şikayetim adet gecikmesi ve uzun süredir 2. Çocuğu istediğimiz halde olmamasıydı polikistik over demişti adetin 3. Günü gel hormon testi yapalım demişti bu ayda 9 gün geçti günüm daha önce geçtiğinde evde test yapmıştım negatif çıkmıştı şimdi test yapmaya korkuyorum ama çocuğu da çok istiyorum sizce hayal kırıklığına uğramamak için yapmasam mı kaç gün daha bekleyim hamile olabilir miyim acaba ya eğer hamileysem filmlerde erkekler Allaaahhhh diye bağırıp seviniyor ya öyle olacağım 😂