Bebeğim 5 aylık covid olduk ama kendisi bugün daha iyi ateşi de düştü, daha düne kadar emiyordu fakat bugün memeye gelince ağlamaya başlıyor bazen bi iki yudum alıp ağlıyor bazen yaklaşınca ağlıyor fakat sağıp verdiğimde içiyor sütü ne yapabilirim, bu tarz şeyler yaşayan anneler var mı aramızda