pikachuu çalışmaya başladığım da 3 aylıktı üstelik daha önce çalışma geçmişim yoktu doğum yaptığım sıra atanmıştım Doğu görevindeyiz ikimizde ailelerden kimse yok mecbur bakıcı buldum onun evine götürdüm ki kızımın bana güvenli bağlandığını çevredekiler benden önce söylüyor herkese gider ama yine nazı geçtiği ağladığı sızladıgı sarıldığı benim suan 17 buçuk aylık hala çalışıyorum hatta ikinciye hamileyim 3 aya kalmadan doğuracağım 8 5 çalışıyorum bu arada evet ev işleri sadece haftasonuna kalıyor hersey yetişmiyor eşimde gece nöbete gidiyor evde olmuyor ama pişman mıyım hayır ikinci çocuğu da kendi irademle planlı şekilde yaptık eşim erken diyordu hatta ben ısrar ettim yani bebeğinizin bağlanması sizin elinizde ben hiçbir zaman kasmadım kimi görsek sevmesine kucaklamasına izin verdim geldiğimde emme seansı yapıyorduk uzun uzun , suan bıraktık ama sarılıyoruz öpüp kokluyorum beni kapıda görünce hemen gülüp bakıcıgşle baybay yapıyor yani korkmayın çalışan anne olunca dünya durmuyor devam ediyor