gamzebaran21 Kızlar doğum yapalı 7 ay oldu adetim 40mddan sonra düzene girmişti ve bu ay olmadım 3 gun gecikti
busra_02 gamzebaran21 3gün çok büyük bi fark değil ama 1hafta geverse test yap 1yıl düzensizlik olabilir mesala ben doğum yapalı 4ay olacak hala adet olmadım
Ebrucetiner Eylulhuma16 gecikme olabiliyor bende 4 aya kadar olmamıştım 5. Ayda oldum sonra 10 12 gün gecikme yaşadım sonunda oldum ilk yıl düzensiz oluyormuş genelde