Yusuf20 bez değiştirmeyle ilgili aorunu 1 yaşından sonra yaşamaya başlamıştım ama suan cok şükür kaka yapınca kendi rahatsız olduğu için anne kaka deyip bezini islak mendilini getiriyor.
Üst değiştirme çok hosuna gitmiyor bazen oyun yapıyor ama genel anlamda zorluk cıkarmıyor diyebilirim.
Ben üst değilştirirken sorun yaşamamak için hemen dikkat cekici bir konuşma muhabbete sokuyorum. Farketmeden bile değiştirmiş oluyoruz😅