Arkadaşlar merhaba 3.5 yaşında ve 3aylık iki kızım var. Doğum öncesine kadar büyük kızım bakıcıya gitti artık okula gitmek istiyorum dediği için kreşe bakmaya başladık fakat geçen gün görüşürken çocuklar yemek yiyordu öğretmen çocukların yanına oturttu. Hiç birşey yemiyor kızım belli şeyler dışında. Şimdi okula gideceksin dediğimde istemiyorum diyor orada biber dolması veriyorlar diyor
yemek seçen çocuklar nasıl kreşe alışır 😢