Bdd illa 9 ayda yaptırmana gerek yok 1 yaşında diğer aşılarıyla birlikte yaptır canım, bana da iki bebeğimde de aynı şeyi demişlerdi hastanede yaptırdım bir şey olmadı Allah’ın izniyle. Sizde de olmaz inşallah zaten 1 yaşa doğru iyice azalıyor reaksiyon durumu.