12345_tuncay benim bebeğim 3 ay 20 günlük ilk bizde kabızlık sorunu çekmiştik hatta bir iki defa poposunu yağladım o şekilde yaptırdım sonra doktora gittik bize nurse harways şurubunu verdi gaz giderici bitkisel yağlardan oluşuyor şurubu bir gün 3 defa verdim akşamına yaptı kendisi ve düzeldi. Birkaç defa daha tekrarladı yine şurupla düzelttik biz meme + mama verenlerdeniz sanırım ondan şimdi bile zorlansa hemen veriyorum düzeliyor.