Merhaba anneler benim oğluşum 3 bucuk aylık sadece anne sütüyle besleniyor 1 bucuk aydır çalışıyorum sütümü sağıp bırakıyorum 4 saat en fazla 5 saat ayrı kalıyoruz bu sürede 2 kere besleniyor. Biberonu almaya başladı başlayalı memede bir huzursuz oluyor aslında emmeyi çok sever ama bu aralar son 2 3 gündür gündüz uyanıkken çocuğu emziremiyorum. Yok emmiyor. Ağlıyor gezerken emzirmeye çabalıyorum onda başarılıydık artık öylede emmiyor sallıyorum susmuyor aç çünkü biliyorum ama emmek istemiyor. Daha öncede bu konuyla ilgili post açtım bir arkadaş gezerek emzir öyle emiyorlar dedi oda fayda etmiyor artık. biberonu emiyor ama beni emmiyor bugün çiş bile çok az yaptı susuz kalmış turuncu leke gördüm bezinde su vermek durumunda kaldım. Artık ne yapacağımı bilmiyorum beni sadece uyurken rahat emiyor sürekli uyutmakda istemiyorum ben varken biberonu da emmesi taraftarı değilim oda mecburiyyetten zaten 20 gün sonra ayrılıyorum işten. Atak desem sıcak desem ne desem bilmiyorum. Öyle çok zor bir çocuk oldu ki su sıralar yatmıyor bile kucakta hep çok zorluyor beni ne yapıcaz böyle bilmiyorum.