Merhaba hanımlar. Tecrübeli annelere danışmak istediğim bir konu var. Benim 4.5 aylık bir oğlum var. Beni emmediği için mama veriyorum. Durum şu. Akşam uyumadan önce çok güzel doyuyor ve uyuyor. 3 saat uyuduktan sonra acıkarak uyanıyor. Ben mama yapıp veriyorum ama emerken uyuyakalıyor doymadann. Uyandıramıyorum da çok derin uykuya dalıyor tam doymadığı için yarım saat sonra yine uyanıyor. Bu durum sabaha kadar devam ediyor ve rezil oluyor benim uykularım. Bu konu hakkında tavsiye verebileceğiniz bir şey var mı? Uyandır ver derseniiz kesinlikle uyanmıyor