Oglusm Kızlar burda konusmustuk eşimin 3 ay hapis cezası vardı dediğiniz gibi oldu sabah girdi aksam bıraktılar evrak vermişler ayın 31inde pandemi izni bitiyor peki bu izni bitince hapise gerimi giricek bilginiz varmı
Oglusm pandemi izni 29 gün yazıyor sonra başsavcılığına gidicekmiş sonrası ne olucak acaba gerimi alıcaklar