Merhaba canım benimde 1-2 ay sütünün yetmedigini düşündüm ama şükür karşıma galagtago çıktı kulland.ve şuan bebeğim 4 aylık dondurucuya süt bile atıyorum çoğu zaman rezene çok çok az tüketiyorum galagtago yetti bana kime dediysem de memnun kaldılar istersen bir dene derim bol sütlü günler 😍