Selam herkese. Kızım 1 yaş 5 günlük bugün ara öğüne portakallı irmikli toplar yaptım ve içinde bal ekledim. Hem balı denemek için hemde yavaş yavaş verim siye. Akşama doğru yanaklarımda kıZarıklık oldu. 2 yanağınıda sanki ellerimle sıkmışım gibi kızarıklık var. Vucudunda Çok bişi yok. Hiç bal alerjisi olan varmı çocuklarında/ bu şekildemi oluyor belirtisi acaba.