expelliarmus Bebeğim 4 aylık oldu bugün Demire başlıycaz hangi marka almalıyım? En iyisi hangisi sizce annelerimm? Siz hangisini kullanıyorsunuz ve kullanım şekli nasıl günde ne kadar ?
ZehraSareMom expelliarmus Bu konuyu doktorunuza da sorabilirsiniz en iyi bilgiyi kendisi verir ama en temiz içeriğe sahip ocean diye biliyorum
KuzeysM0MMY expelliarmus bestiron kullanıyorum oğluma 15 aylık. Kilosu kadarı ile kullanmak gerekiyor. Örneğin; 7 kilo ise 7 damla şeklinde.
Lezginka Best iron en en en temizi ancak demir içeriği düşük. Buna rağmen kullanmak isterseniz en iyisi
minikcivcivinannesi expelliarmus biz 6. Ayda başladık ferrum kullandım 2 gün çocuğu mahvetti huysuz hiç olmadığı gibi biri oldu. Kakası desen tahammül edilemeyecek kadar iğrenç koktu. Bıraktım onu 2-3 gün kullanmadım suan ocean aldım onu kullanıyorum gayet iyi bi sıkıntı yapmadı
Zeliha27mira expelliarmus Ocean aldım bugün oğlum da kansızlık çıktı 😔 Kilo başına 1 damla olarak kullanılıyor.
menekseyagmr expelliarmus ocean microfer kullandım 4. aydan ber oğlum şu an 14 aylık. Yaşına girdiğinde doktorumuz kan tahlili yapmıştı ve demir değeri çok iyi çıkmıştı tabi beslenmesinede çok dikkat ediyorum .