Merhaba anneler,
benim bebeğim 2 aylık doğduğundan yaklaşık 5. Günden beri kusuyor ve giderek şiddetli ve çoğalmaya başlayınca doktora sadece kusma şikayet olarak gittim mama ile besleniyor reflü ar mama kullan ve gaviskon inflant 4 saatte bir, bir şaşe olarak kullan dedi. Kullanıyorum gerçekten çok iyi geliyor 1 gün vermeyince yine aynı kusma krizine giriyor.ilaç kullanmaktan yana değilim. Bizimle aynı durum da olan ve doktor önerebilecek olan var mı. Yana bu durumu atlatan ?