Busrab0 Dünden beri sürekli sıçrıyor yatarkende sürekli sıçradı şimdi oyuncağıyla oynatıcaktm bi anda ondanda korktu sestende korkup sıçrıyor uyurkende ses olmasa dahi sıçrayıp geriye doğru atıyo kendini Normalmi anlamadım :((
Yenidoganbakimi Busrab0 benim bebeğimde 3 aylık geçen aldığım çıngırağı sessiz bir ortamda birden sallayıncsesten korktu ve ağladı ondan beri ani seslere sıçrıyor uykusundada bazen sıçradığı oluyor öyle durumlarda elimi yanağına koyup sakinleştirmeye çalışıyorum işe yarıyor 😢 birde gözlerini kırpıyor ani ses duyduğunda
Deletedmom_61 Busrab0 benim bebeğimde çok korkuyor 3 buçuk aylık bı anda ayağa falan kalkiyim bı anda konusuyum
Ulku Busrab0 normal canim ilk bebegimdede. Vardı bende çok bu korkmuştum neden die bebekler çevresini 3. Aydan sonra tam algılamaya başlıyor tam görüyor ve tam duyuyor o yüzden korkma. İkinci bebeğimde 4 aylık bizdede var tabi zamanla azalıyor. O yüzden panik yapma ama tabi Dr sorup bilgi almakta her zaman fayda vardır sadece seni rahatlatmak istedim tek yaşayan sen değilsin. Gece sıçraması olmadı bizde ama birden çığlık atıp uyandiklari oldu. Ama herzaman Dr bilgi almak önemlidir❤️
Busrab0 Yenidoganbakimi normalmi ki bu durum cumartesi doktor kontrolüne gidicez sorucam ama baya korktum
YaseLina Aynı dert bizde de var şu anda 2,5 aylık kızım. Ama son birkaç gündür sürekli irkilip ani seslerden korkuyor. Özellikle uyku geçişlerinde irkilmedik oluyor konuyla ilgili bilgisi olanlar yardım lütfen.
Busrab0 YaseLina tabii ben şimdi internettende baktımda büyüme atağı oluyormuş 12. Haftada ondan dolayıda olabilirmiş cumartesi günü tekrar yazarım yorum olarak
Busrab0 Boncuk21 canım ben şimdi internettende araştırdım dua okudum bol bol 12. Haftada büyüme atağı olurmuş bebeklerde o yüzden olabilirmiş
YaseLina Busrab0 bende sürekli okuyorum ama irkilme devam ediyor malesef. Umarım her bebek için büyüme atağı belirtisidir bunlar sadece 🙏🏼
Busrab0 Ulku çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için bende dün instagrama fotoğraf atmıştım sonrasında böyle olunca nazar falan mı değdi acaba diye korktum baya tam denk gelmiş fotoğraf attığım günle sanırım :)
Busrab0 YaseLina Allah sağlıklı ömürler versin bebeklerimize inşallah yorumlarda herkes aynısını yaşadığını yazmış içim rahatladı