İyi geceler herkese. Benim son 2 3 yıldır Arada kalp sıkışması gibi böyle nefes alırken batma ağrı oluyor göğüsümde, sanki kalbim, göğüsüm sıkışıyor. Hatta ağrısı kulaklarıma boğazıma dişlerimi vuruyor sızlıyor.. Bu bazen ayda bir bazen 3 5 ayda bir oluyor. Acile gittim çok kötü olmuştum herşeye bakıldı ama bişey çıkmadı çok şükür, neden oluyor anlamış değilim. Bi doktora görünmek istiyorum, hangi doktora gitmem gerekir