Melekannesiiiii Gece bebeğim acıkınca uyanıyor mama hazırlamam lazım. Mutfağa gözüm kapalı gidiyorum resmen🙂 Bir de sakince beklemiyor basıyor çığlığı gece gece. Neyi nasıl hazırlıyorum bilmiyorum yani🙂 Yok mu bunun bir çözümü koştur koştur bazen soğuk oluyor..
Demetbulut Melekannesiiiii kızımda termosta su biberon ve mama baş ucumda duruyordu hemen hazırlaykp veriyodum
Nurhanlike Melekannesiiiii termos varsa sıcak suyu doldurup bas ucunuza koyun uyanınca hemen mamasını yapıp verırsınız
TosbikAnnesiiiii Melekannesiiiii ben kendimle götürüyorum 😅 anca beraber kanca beraber napayım ağlıyo eşimde sabah erken işe gidiyo o uyanmasın büyük oğlum uyanmasın uykusu bölünmesin diye beraber gideriz 😀😀
sarilokumumm Melekannesiiiii her zaman kenarda kaynatılmış soğutulmuş suyum duruyor kettle a gece uyumadan suyu kaynatıp az bırakıyorum hemen 1 dk olmadan içeçeği sıcaklığa geliyor ya da küçük termosumuz var ona koyuyorum pratik oluyor
Tatlisim29 Melekannesiiiii bazen az mıkıranınca hemen fırlayıp uyanmadan bi mutfak bi oda uyandimi diye koştur koştur yapıyorum bazen uyanıyor kucagimda onunla yapıyorum tezgahın üzerine herşeyi hazırlıyorum bir cebelleşme halinde hazırlıyorum😅
Mersinli3306 Melekannesiiiii agzına emzık tıkıyorum hemen gıdıp yapıp gelıyorum😒😒onun ıcın caycı aldım mama suyu sıcaklıgı ayarlayanından bıde gece gece su sıcaklıgı ayarlaması var🥺zor işimiz valla
Anneko Melekannesiiiii geçen gece çığlık çığlığa açım diye ağlayan kızıma mama yetiştireceğim diye mamayı biberona değilde kettelin içine atıp karıştırmışım birde bekliyorum uyku sersemi baktım biberon boş 🤭🤭
Banu- Melekannesiiiii Gece mamalarını eşim hazırlıyor. Malum ağlarken bırakıp gidemiyorum. Kaynamış soğumuş su bulunuyor hep ılıtıyoruz.
Gamzeliii03 Melekannesiiiii ben küçük 1 lt lik termus aldım suyu kaynatıp dolduruyorum baş ucuma koyuyordum, bir şişe de hazır su koyuyordum baş ucuma gece uyanınca yarı soğuk yarı sıcak koyup ayarlıyordum 2 dakika da yoksa sizin gibi uyku semesi kalk mutfağa git su kaynat mama hazırla yapamam gözümü zor açıyordum😂😂
Deletedmom_20 Melekannesiiiii termosta hazır suyu ve e bebekte toz mama kapları var gece kalkınca direk döküp karıştırıyordum.
EsZe Melekannesiiiii termosa ılık su, başucumda duruyordu. Mıkırdadıgı an yapıyordum hiç mutfağa gitmeden. 1 dk bile sürmüyordu
123_azra Melekannesiiiii biberona mamayı koyup termos sıcak su hazırlıyorum basucumda bekliyor 1 gozum acık 1 gozum kapalı kolayca yapıyorum 😅
Deletedmom_20 Melekannesiiiii çok zor oluyordu valla emse daha kolaydı 😄 bizim artık gece kalkmıyor o süreci böyle atlattım yoksa apartman uyanıyordu
Eysar Melekannesiiiii kuzum termos aldım e bebekten baş ucumda soğuk suyu ve sıcak suyu duruyor hemen yapıyorum termos çok kurtarıcı tavsiye ederim ayrıca hiç soğutmuyor ertesi gün 11 e kadar dayanıyor
Azraaag Melekannesiiiii termos ılık su koyuyorum . İki biberon ve mama kaplarına ölçüp mama koyuyorum . Ağladığı dakıka hemen biberona suyu koyup mama kapındakı mamayı aktarıp . Verıyorum . yan yatırıyorum örtüsüyle biberonu ağzına tutturup uzanıyorum 😄bıtınce boş biberon sesı çıkıyor kalkıp ağzından cekıp uyuyorum
Meltem1991 Melekannesiiiii kaynatilmis suyum oluyor onu tekrar ısıtıp yani icebilecegi sıcaklıkta hazırlayıp veriyorm
birkupalatte Melekannesiiiii Her zaman aynı saatlerde acıkıyor. 10 dk erken kalkıp hazırlıyorum. Ya da emzik veriyorum. Emzik olmasa kendi parmağını şapırdatarak emiyor😁