flowerytll Kagankubra canım seni çok iyi anlıyorum benim oğlum 25 günlük ilk haftamızda sarılık oldu herkes söyle böyle yap uyandır emzir diyordu ama çaresizce artık ağlayarak çocuğun asla uyanmadığını anlatmaya çalışıyordum bir saat uğraşıp emzirmeye çalıştım uyusada tutsun diye uğraştım ama İnan en az bir saat sürdü memeyi tutması ilk başlarda biberon vermicem diye direndim ama emme refleksi güçsüz diye sütümü sağıp bir de öyle takviye ettim şimdi çok şükür sarılık azaldı biberonu da bıraktık sadece çocuk aç kalmasın ki sarılık düşsün gerekirse kaşık şıranga gibi yöntemleri de den . Motive ol diye yazdım biraz sabır et geçecek buna İnan . Çok Zor bi süreç ben öyle ağlamıştım ki ama geçiyor Sende İnan rabbim Başka dertler vermesin yavrularımızı korusun 🙏🏻
Kagankubra flowerytll gerçekten cok zor geceleri uzuntuden ne yapacagimi şaşırıyorum artik senin dedigin gibi canım biran once iyilessin istiyorum artik gordukce bu halini icim parçalanıyor bakamıyorum diye cok üzülüyorum
flowerytll Kagankubra öyle düşünme canım Eminim çok güzel bakıyorsun tüm bebekler sarılık oluyor hemen hemen . En azından burda ayni şeyi yaşayan birçok anne var yalnız değilsin. İlk önce kendin iyi olacaksın ki yavrun iyileşsin. Bir haftaya toparlar insallah biraz sabır 🙏🏻
AliEvren Kagankubra sağıp şırıngayla verin uyusada mutlaka yutar.ben uyanmadıpında sağıp şırıngayla verirdim bi deneyin belki işe yarar
Deletedmom381 Kagankubra ben bebeğimi gece hiç uyandırmadım, doktorum da zaten uyandirmamami söylemişti, o acıkırsa seni uyandırır , uyku da bir vitamin ona ihtiyacı var demişti. Hiçbir sorun yaşamadım . Sarılığı da 1 hft’da geçmişti.
Zerin Kagankubra geceleri biberonla beslemeyi deneseniz yada şırınga ile sariligi atlatana kadar boyle devam edin bu bir surec ALLAH gucunuzu arttirsin
Sevce19ceren Kagankubra bende uyandiramiyordum ne yaparsam yapiyim. Sariligi vardi bi yerde okudum bol bol tatli yiyip emzirin yaziyordu uyguladim teninin sariligi bile cabucak bitti. Gun icinde bol bol emzirin 1 2 kere mama verin. Doktorumuz bize bu sekilde onermisti. Ins yardimi olur size.
Rabisss Kagankubra şırıngayla minik minik sıkarsan ağzına mecbur yutcak onu ama biberonla verdğin zaman keyfine kalacağı için emmeyi reddediyodur. Bi deneyin isterseniz. Ama öncesinde minicik sıkın 1 kez yutarsa tekrar verin yutmazsa riske atmayın hiç. Mümkün mertebe rahatsız edin uyandırın. Allah korusun.
Bircicekbirbocekannesi Kagankubra canım sarıligi bende yaşadım ben bezini açıyordum ve şapkasını cikariyordum o zaman uyanıyordu. Birde doktorumuz ıslak mendille silebilirsin yada elini yıkayıp soğuk soğuk vücuduna degebilirsin demişti mutlaka 2 saati geçirmemek kaydıyla uyandırıp emzir. Yoksa sarılık artar Allah korusun.
Bebeminnie Kagankubra topuğuna fiske vur canm ancak öyle uyanıyorlar ayak altındaki sinie uçları hassas
Semanur66 Islak mendil surmek uyandiriyor bi de ben uyansin diye altini aciyorum o da etkili oluyor benimde oglum 17 gunluk sariligini geceleri saat basi uyandirarark 1 haftadan kisa bir surede gecirdim umarim sizinki de gecer😊😊
FeriDeniz Kagankubra topuğunu sıkabilirsin. Burun kökünü sıkabilirsin ya da yüzünü ıslak mendille silebilirsin. O zaman hemen uyanıyorlar.