Anneler lütfen aynı durumu yaşayanlar bana tavsiye verir misiniz? Bebeğimin ateşi çıktığı için hastanede yatıyoruz, pozitif olduğunu öğrendim yıkıldım adeta. Bu süreci ne kadar sürede atlatabiliriz. Bebeğimde hasar kalır mı? Lütfen aynı durumu yaşayan anneler bana bir şey söyleyin. Çok üzüldüm