Birbalevlat stella ben de eltim de kullandık ama ikimiz de asla memnun değiliz sleppy alıyorum indirim gördükçe baby turco önermiyorum normalden 3 kat daha fazla kullandık çünkü bi çişte hemen doluyor
expelliarmus stella 5 al canım. Bebeğim 8 buçuk kilo 4 numara iz yapmaya başladı ben de 5 e geçicem bi dahakine. Kalıpları küçük çünkü
Busrazehra stella yapısı biraz küçük diğer bezlere göre 5 almanızı öneririm ben 5 aylık kızıma 4 kullanıyorum anca oluyor
PelinByrktr stella 7 aylık oğlum 9.5 kilo 76 cm 5 kullanıyorum. Prima ya göre biraz küçük kalıbı ben onunla karşılaştırıp almıştım
Ortmenanne16 stella kalıpları dar ben bu sebeple memnun kalmadım sıkmıştı popomuzu ama tasma sızma yapmadı