Defneada- Kızlar bebişim 3 aylık oldu. Leke çıkarıcı kullanıyor musunuz kullanıyorsanız hangisi daha iyi çıkarır acaba
Saudade Defneada- baby me kullanıyorum ebebekte satılıyor green clean çamasır deterjanı kullanıyorum onun leke çıkarıcısı çıkarmıyor ama baby me çıkarıyor