Ariyaarya Başlarda 3 saatte bir 60 cc veriyordum aralarda da emziriyordum sürekli. Sütüm baya azdı çünkü. Şuan sütüm biraz arttı ama yine yetmiyor bebeğim doymadıkça veriyorum hala 60 cc. Bazen onunla da doymuyor 100 cc verdiğim de oluyor. Şuan 5800 gr. Bir de bebelac ve aptamil gibi mamalar şeker içeriyor bilginiz olsun. Ben baby goat mama kullanıyorum onda tatlandırıcı olarak keçiboynuzu var hem daha çok tok tutuyor hem de yerli malı.