Sudee96 kilosu da gayet iyi. Derin uyuyunca yapmaz dıyorlar genelde. Benım kız uyumazken de yapmazdı tutuyor epey yapmıyor, sonra peş peşe yapıyor yanı bı yapıyor 5 dk sonra bı daha sonra bı daha. Uyuması daha ıyı hem kılo alımı daha ıyı olur hem de uyku duzenı olusur. Hiç keyfini bozmayın bebısın. Gece degıstırdıgınızde full dolu oluyor mu bezı. Bez bedenını de yenı degıstıysenız de fark eder dolma mıktarı , o yuzfen sordum. Kızım 4 kullanırken bez daha cabuk doluyordu 5 e gectım daha gec dolmaya başladı. Tek tuk 4 beden cıktı bı yerlerden taktım yıne cabuk doldu.Boyut buyuyunce dolması da gecıkıyor acaba oyle bır sey mı yasadınız dıye dusundum. 5 bez gayet normal hele tam dolduruyorsa. Bızımkı buyudu halen dolmaz bezlerı su ıcmedıgı pek yemedıgı ıcın. Kac kılo dogdu bebısınız🤗 ben kılosu ıyı dedım ama dogum kılosu da onemlı dıyorlar