AytenMina açıkçası pek memnun kalmadım sistemli değil çok yani dershane kadar verimli olmaz olmadı da . Herkeste aynı kitap yok her şeyi not tutmak zorundasin, yüzeysel geçiyordu hocalar bir de yetişsin falan diye. Yararı tabiki de oldu ama evde durup çalışsam daha iyiydi. Hocalar da dershane hocası gibi değildi açıkçası. Bizim burası için geçerli tabi bu sizin orayı bilemem daha sistematik ve daha özverili olabilirler araştırın mutlaka 🌼