Eslemsura teşekkür ederim simenteksten açılan altı deri taban asla soyulma vs yapmıyor. Yeni ini 1 yıl dan fazla kullanıyorum eflatundan aldıklarım yeni aldım henüz altı dot taban ama beklediğimden daha iyi çıktı kalitesi bunları daha çok beğendim diyebilirim..