Benimki 15 aylik benimki de ayni canim bahanesi de yok ne grip ne dis dönemi. Ek gida sureci başlı başına sikintili makarna pilav yerse yiyiyor o da çok az üzerini anne sutu ile tamamlamak istiyor mama da yemiyor bende delirmek üzereyim bir de anne sütünü kesmek zorunda kaldım. Şimdi bütün gün aç aç dolaşıyor etrafta görüyorum yiyen çocuk nasıl yiyiyor anlamiyorum . Dr bile götürdüm hic bir sikintisi da yok üzüntüden yiyip bitiriyorum kendimi