Spinal anestezi ile doğum gerçekleştirdim doğumdan 15 gün sonra kitlendim kaldım sonrasında inanılmaz geçmek bilmeyen bel sırt ağrısı başladı iki gündür de bacağıma vuruyor ağrısı bel fıtığından şüpheleniyorum bel fıtığı olanlar ağrı nasıl oluyor tarif edebilir misiniz ? Neler iyi geliyor ? ( Haftaya doktora gideceğim )