Kızım doğduğundan beri slepybionatural ıslak mendil kullanıyorum, bezde de aynı şekilde bio natural kullanıyordum ama bu ay Migros marka olan minies bebek bezine başladık( gayet memnunum) bu arada 4 ay 7 günlük. Çok fazla ıslak mendil kullanıyorum ve bez parasına yaklaşıyor 🤑bana Fiyat performans ürünü olarak onerebileceginiz temiz kaliteli ıslak mendil markaları var mi ? Tecrübelerinize açığım