Esm benim oğlum çok küçükten yatiyodi kış günleri altına da battaniye seriyodum zaten sıkı giyindiriyodum uzerine de pamuklu bi örtü yada kışlık bir örtü yetiyodu canım sıcacık uyuyordu tabi ozamanlar şimdi 8buçuk aylik besiginde yatmiyo yatirabilirsin yani birşey olmaz