Nazlimom büyük kızımın dudağının içi dışı ve alt derisi patladı hatta 1cm den fazla yara vardı. Doktor dikmek istemedi çocuk için zor olur kapanır bu yara dedi gerçekten de bir iki güne kapandı sadece ilk gün pipetle besledim.küçük kızımın da geçen hafta düşünce dudak bağı vardır ya damakla arasında orası koptu hemen götürdük doktora kendiliğinden iyileşeceğini söyledi dudak içine pek birşey yapılmıyor. Korkmayın sabaha daha normal olur . Geçmiş olsun.