simay_ksr Streptekok Merhaba, pek memnun kalmadım açıkçası. e bebekten almıştım çok inceydi ve sertti.
Htctpc Streptekok ben de kullandım.İşe yaradı gibi geliyor bana.Ama bebeğiniz çok büyümeden alın çünkü sonrasında yastıktan kaydırabiliyor kendini.
simay_ksr Streptekok yok onu kenara bıraktım normal yastık aldım ama hem hafif hem esnek yani yumuşacık hiç sert değil bebekler içindi, bir sürü var trendyol’da.
simay_ksr Streptekok 7 buçuk. normal derken çukuru olmayan yastıktan bahsettim :) ama eğer bebeğiniz kafası yamuksa o zaman çukuru olanlardan almalısınız ama e bebekten değil yine de sizin tercihiniz 🌸