Banunur Ülseratif kolit hastasiyim atak dönemine girdim bebeğimi emdiremicem sadece 24 gün emdi mama vericem artık bebeğe ilerde bı sıkıntı olur mu acaba ..
Mervenis Banunur Korkma benim kizimda mama ile buyudu 16 aylik Allaha sukur hic skinti yasamadi..Rabbim sana saglik sifa versin evladinin senin kokuna sevgine herseyden cok ihtiyaci var..bunlari dusunme
Ruzgar123 Banunur hiç bişey olmaz canım korkma benim abimin kızıda hiç emmedi sade mamayla beslendi maşallah turp gibi ve okadar iiştahlıki ben emzirirdim o mama içerdi masallah etliydi üzülürdüm benimki pek kilo almamıstı
Banunur Mervenis tabiki öyle ama ben biraz kendime sıkıntı yaptım desteğiniz için teşekkürler Allah razı olsun
Htctpc Banunur hiç sıkıntı etmeyin.Mecbur kalmışsınız elinizden bir şey gelmez.Sağlık olsun yeter.Hem sizin hem bebeğiniz için sizin sağlıklı olmanız daha önemli.Moralinizi bozmayın.
Banunur Htctpc evet mecbur kaldım kendim iyi değilim inş bı sıkıntı olmaz teşekkürler desteğiniz için
Nisan12 Banunur size çok geçmiş olsun 🙏 ama endişe etmeyin benim kızımda 11 aylık hiç emmedi mamayla büyüdü çok şükür Rabbime bı sorun olmadı
Momylion Banunur neden kendinizi üzüyorsunuz mecburi bir durum mamalarda bebislerimiz için yeterki doysunlar ☺️ sizede şifalar diliyorum🌸
ballibadem Banunur hiç kafanıza takmayın benim bebeğimde mama alıyor çok şükür sağlığı yerinde ayrıca bende mama ile büyümüşüm anne sütüyle beslenen çoğu kişiden bağışıklığım daha kuvvetli