Selam Hanımlar ,
Doğumdan sonra 3 kilom kaldı sabitlendi gitmiyor, bir de inanılmaz iştahım var. Nefsime hakim olamıyorum. Sürekli tatlı, hamur işi yemek istiyorum. Tutamıyorum kendimi oysa doğumdan önce kilo almamak için aç gezen insandım 😔☹️Doğum yapalı 10 ay oldu regl olmadım acaba ondan mı diyorum. Diyet yapmayada korkuyorum bebem emiyor. Benim gibi olupta çözüm bulan var mı ? Tarçın, limonlu su, kayısı, hurma hiçbiri benim tatlı krizlerini kesmiyor. Bana böyle baklava, künefe, çikolata olacak. Acil destek hanımlar yoksa kilolar alıp başlarını gidiyorlar 🤪😅