Şimdi 8 aylık ama emeklemiyor istemiyor yere koyunca ağlamaya başlıyor illa beni yürütün diyor ellerinden tutunca kendini kaldırıyor kucagimdayken kendini yere indirmeye çalışıyor ellerinden koltuk altından tutunca yürüyor bayağı bı sürekli yürümek istiyor seviniyor öyle 😀