5 aylık olduk artık bi eğitim şart. Tecrübe etmiş, işe yaramış, rahat etmiş anneler. Bize tecrübelerinizi yazın da bizde bi ohh diyelim lütfen 🤲🏻
Bi ara denedim yanına yatıp elimi tutmasına izin veriyordum bide emzik içtiğimiz için emziği düştükçe ağzına veriyordum. Biraz işe yaradı gibi oldu ama ağlaması asla 20 dakikadan aşağıya düşmedi. Her seferinde böyle ağlaması beni çok yıprattı ve bıraktım. Nerde yanlış yaptım bilmiyorum. Şimdi baştan başlayacağım öneri taktik istiyorum.