Bende günde 2 defa bazen 3 oluyor 60 cc veriyorum bebegim 3 ay 20 günlük. Sütüm yetneye biliyor bazende kendi emmek istemiyor oyle durumlarda mama takviyesi yapıyorum. Cok şükür suan iyi gelisimi. Mama gerektigi yerde gerektiği kadr vermekte gayet normal..🙂 yeterki red etmesin memeyi ben çünkü yaşadım reddi atak haftalarinda o anlar zor oluyor.