birmelekannesiiio Kızlar iyi akşamlar. Bugün hiç bişeyim yoktu birden sıtma tuttu heryerim ağrımaya başladı ateşim 38e çıktı şuan düştü sadece heryerim acıyo korona olabilir mi ? Hiç olmadım ben yan etkileri bunlar mı Kızım daha 10 aylık bulaşır diye çok korkuyorum
LiyaVeEce birmelekannesiiio bende de öyle oldu vücut agrım vardı ili gün ateş 40 3 aylık bebeğim var siz her ihtimale karşı maske ile bebeğe yaklaşın
Efy Aynı belirtiler eşimde vardı pozitif çıktı test yaptırın bence eşimden kızımada bulaştı ama 1,5 gün sürdü çok şükür