Kızım 6,5 aylık doğduğundan beri penaten kullanıyorum çok şükür bugüne kadar hiç pişik olmadı. Bikaç kez kızarıklık yaşadık sonra geçti pişiğe çevirmeden. Yaklaşık 1 aydır çiş ve kaka dan sonra kullandığım ıslak mendili bırakıp su ve pamuk şeklinde ki temizliğe döndüm. Kaka yaptığı zamanlarda genellikle belden altını ılık su ile temizliyorum genelde. Acelem varsa bikaç pamuk ile. Geçen gün genital bölgesinde tam dudaklarının üstü kıpkırmızı olmuş şekilde sivilce şeklinde kabarmış, dün daha da kırmızı ve kabarıktı. Doktorumuz hametan vermişti ondan sürüyorum dün akşamdan bu akşama penaten yerine sanki iyi geldi kızarıklık ve sivilce gibi kabarıklığı gitti gibi. Hametanı bebekleriniz de bunun için kullandınız mı sizde? Yani doğru mu yaptım bilemedim. Nerelerde kullanıyorsunuz bebeklerinizde?