Anne çayı, incir, bulgur ve hoşaf en çok süt yapan şeyler. İkinci olarak doktor söylemeden çocuğun aç olduğunu anlayamazsınız ki. Aylık kilosuna göre aç olup olmadığını doktor vurgular ve mama tavsiyesinde bulunur. Çünkü bebekler ek mamaya alıştığında anne sütü zor gelir ve bırakır. Önce doktorlar irtibata geçin sonra annenize mamayı bırakmasını söyleyin bence. Çocuğun midesini büyütüyorsunuz gereksiz süt vererek. Bence biberondan içmenin kolaylığına mutlu oluyordur