Kızlar merhaba kızım 2 buçuk yaşında kanın da enfensiyon çıkmıştı ateş öksürük burun akıntısı vardı antibiyotik ile gecmisti. Tam iyileşti 3 gün sonra balgamlı öksürük başladı bugün doktor balgam için sadece ilaç verdi godnerdi. şimdi de ateşi 37.5 gece yukselcek gibi çok canım sıkıldı