Derya1234 Alyaaamom adresini veriyim bakın kremi kullanılarak görüşün inanın geçmedi diyen olmayacak burada gördüğüm bir kaç kişilere tavsiye ettim hepsi çok memnun kalmış lokmanaktar_snmbrc Instagram da
Badehandeyldz Alyaaamom benim oğlum 9,5 aylık ve 5 aylıkken çıktı yağlı bi krem yazdı doktor sürdüm geçti. Tabi bizim gıdalara bağlıydı kızartma, paketli gıdalar. Yumurta beyazı , muz yasakladı ben yedirmedim iyileşti
Burcu011 1 yaşında olmuştu kızımda deterjanı değişmiştim ondan olmuş deneyerek bulmuştuk eski deterjana geri döndük sorun kalmadı çok şükür
Derya1234 Benim bebeğimde de olmuştu 1 ayliken başladı 4 . Ayında aktardan krem ile kurtuldum şuan 4 yaşında tekrarlama yapmadı insalalh siz de kurtursunuz biraz pahalı ama değdi kurtulduk
Hamuceraa Derya1234 merhabalar. Güvenilir mi acaba ? Bizde egzama var 2 aylıkken başladı 1 aylık oldu hala çıkıyor ara ara.
Derya1234 Hamuceraa tabi guvenli bir sürü bebeklerin durumu var bende ilk korkarak almistim ama çok şükür kurtulduk zaten sizinle ilgileniyorlar kremleri kullandiginiz sürece inanın tekrarlamaz oradaki yorum yapanlara yazın görüşün aklımıza takılanları sorun verdiğiniz kuruşuna kadar hak ediyorlar Allah razı olsun biz kurtulduk inslaalh sizde kurtulursunuz
Hamuceraa Derya1234 maşallah gerçekten. Baktım sayfaya çok kötü durumda olan bebekler varmış çok üzüldüm. Bizimde kötüydü baya hala arada kötüleşiyor okadar dikkat etmemize rağmen. Bi görüşeyim bakalım
Derya1234 Hamuceraa görüşün insalalh bana da dua edin ☺️kurtulursunuz tekrarlamaz Allah’ın izniyle bizimkide çok kötüydü resimleri var hatta sayfada bu zamanda biraz pahalı geliyor ama geçeceğini bilseniz hiç acimazsiniz biz 4 sene önce 300 almıştık