Sizinki en azından bazen ağlayarak uyanıyoröuş bizimki sürekli sahte ağlama şeklinde bağırarak uyanıyor kucağıma almadan sakinleşmiyor memeden iki cok coklayıp geri uykuya dalıyor 😂 bu gece bağırmaları yüzünden panik atak geçiricem her seferinde birşey oldu sanıyorum 😂 beşik hemen benim yanımda bizde beraber yatıyor sayılırız